متن از نریمان

خداوندا! به خاطر این که به من اجازه می دهی با تو
سخن بگویم و آرزوهایم را در میان بگذارم،سپاسگزارم
پروردگارا!خود را تقدیم تو می دارم،با من همان کن و از
من همان ساز که خود اراده می کنی.
از اسارت نفس رهایم کن تا انجام اراده ات را بهتر توانم
مشکلاتم را بگیر تا پیروزی بر آن شاهدی باشد برای
کسانی که به قدرت تو،عشق تو و راه تو،یاریشان
خواهم داد. باشد که همیشه بر اراده ات گردن نهم



خداوندا!به خاطر آرامش درونم سپاست می گویم.
خداوندا!به خاطر سلامتی ام سپاست می گویم.
ای مهربان ترین مهربانان!تو را سپاس به خاطر این که می توانم از ته دل بخندم.
خدایا!از این که در پیچ و خم زندگی مراقبم هستی تو را سپاس می گویم.
از این که در اوج بحران ها هوای مرا داری،دوستت دارم.
ای مهربان ترین مهربانان!از این که...
سپاسگزارم
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
6 فروردين 1391برچسب:, | 5:57 بعد از ظهر | |